Contact opnemen met VinkVink

Vraag over je zorgverzekering? Bij VinkVink hang je niet eindeloos aan de lijn. Start een chat – tijdens openingstijden – en je vraag is beantwoord. Of bekijk de veelgestelde vragen hieronder.

Ik ben klant:
In december is geen premie afgeschreven. Klopt dat?
Waar kan ik mijn aanvullende pakket wijzigen?
Ik zie dat jullie een bedrag af gaan schrijven, waarvoor is dit?
Is mijn zorgaanbieder gecontracteerd?
Kan ik de premie en het eigen risico vooruit betalen?
Hoe kan ik een betalingsregeling treffen?
Waarom is mijn declaratie afgewezen?
Contact met VinkVink
Chat met ons
Klik op de chatbutton rechtsonder om een chat met een medewerker te starten.
Onze openingstijden
- ma - vrij: 8.00 - 18.00
- zaterdag: gesloten
- zondag: gesloten
Geen telefoon?
Bij VinkVink geloven we in digitale dienstverlening. Je hangt bij ons niet eindeloos aan de lijn, maar begint gewoon een chat. Onze ervaren medewerkers helpen je graag. Is de chat bezet? Dan is het even druk. Probeer het later nog eens.
Download de app
Met de handige VinkVink app heb jij je zorgverzekering altijd bij de hand. De VinkVink app bevat dan ook veel superhandige functies. Die heb jij voortaan gewoon op je mobieltje. Lekker!
- Supereenvoudig inloggen. Met je vingerafdruk. Of jouw persoonlijke pincode. Wel eerst even langs DigiD.
- Ga je naar een zorgaanbieder? Krijg je een rekening? Maak een fotootje. Stuur deze in. Of maak een PDF. Declareren is zo makkelijk.
- Hoe gaat het met mijn declaratie? Je weet het. In de app.
- Zorgpas of Europese zorgpas (EHIC) nodig? Die staat natuurlijk in de app. Ook als je even geen verbinding hebt. Gewoon offline beschikbaar. Geen stress.

Daarom kies je VinkVink:
- Regel het zelf en betaal minder
- VinkVink je zorgverzekering snel en goed
- Je kunt ook in 2023 bij elk ziekenhuis terecht. We zijn nog met de ziekenhuizen in gesprek over de contracten voor 2023. We hebben nog niet met alle ziekenhuizen een contract. Maar we vergoeden je behandeling alsof we een contract hebben.
